Welkom bij Kantoor Brinkman
Wij zijn een klein administratiekantoor in Arnhem. Klein qua omvang, niet qua kennis, slagkracht en daadkracht. Het kantoor is opgericht door Kees Brinkman, omdat er vanuit de markt steeds meer vraag kwam, niet alleen naar administratieve maar ook operationele kennis. Door zijn kennis en ervaring van meer dan 20 jaar in de in financiële en logistieke/operationele dienstverlening heeft hij een goede naam opgebouwd bij bedrijven.
Hij heeft inmiddels reeds jarenlange ervaring op het gebied van het opzetten en verzorgen van complete administaties en financiële werkzaamheden voor ZZP en kleinbedrijven, maar ook op het gebied van logistieke en operationele zaken. Onze benadering van uw onderneming als één geheel is zeer belangrijk, en wij kunnen dus meer toegevoegde waarde geven dan alleen uw administatie verzorgen!
“MEER DAN EEN ADMINISTRATIE KANTOOR!!”
Een goede boekhouding kan erg veel tijd kosten en wij kunnen dit voor u verzorgen. Wij kunnen u helpen met al uw administratieve werkzaamheden, waardoor u meer tijd heeft voor het ondernemen. Maar we doen méér dan uw administratie, wij bespreken met u wat u plannen zijn voor de korte en lange termijn, ondersteunen u daarmee en geven advies hoe u uw kosten kunt beperken, omzet te vergroten en informeren we u hoe wij u verder kunnen ontlasten van alle werkzaamheden die niet met uw core-business te maken hebben.
Er komen veel meer operationele zaken bij uw business kijken en daar helpen wij u ook graag mee!
U bepaalt welke werkzaamheden wij voor u kunnen uitvoeren. Wij vinden goede communicatie een erg belangrijk punt. Wij zullen dan ook altijd alles goed met u overleggen, zodat u weet waar u aan toe bent en de samenwerking zo soepel mogelijk verloopt. Wij zijn altijd bereikbaar en proberen u zo flexibel mogelijk te helpen waar nodig!
Centraal bij ons staat: Doen waar ú goed in bent!
Een goed netwerk van accountants, fiscalisten, advocaten en notarissen moet u het gevoel geven het juiste kantoor benaderd te hebben.